dilluns, 4 de febrer del 2008

PRECAMPANYA ICV-EUiA




ICV-EUiA PRESENTA UNA PRECAMPANYA ‘PROPERA I CENTRADA EN ELS PROBLEMES QUOTIDIANS DELS CIUTADANS’

Joan Herrera i Joan Josep Nuet han presentat cartells que busquen connectar amb els ciutadans i els seus problemes amb missatges reflexius

Els candidats d’ICV-EUiA per Barcelona a les eleccions generals del 9 de març, Joan Herrera i Joan Josep Nuet, han presentat el material i els detalls de la precampanya electoral de la coalició. Una precampanya que serà “molt propera als ciutadans i centrada en els seus problemes quotidians”. Així ho ha explicat Nuet, que ha assegurat que “aquesta és la proposta que tenim davant de les grans promeses d’altres”. Herrera ha afegit que la precampanya serà “austera i transparent. Ja podem dir que en total, inclosa la campanya, ens gastarem 900.000 euros, molts menys que qualsevol altra força política”.

Pel que fa al material de campanya, aquest està composat, a més de la web www.joanherrera.cat, per tres cartells amb un estil molt novedós (a la imatge) que es podran trobar als Ferrocarrils, el metro i a Rodalies de Renfe. Cada cartell intenta fer una reflexió d’aquelles qüestions que més preocupen els ciutadans, com la immigració, els salaris i el cost de l’habitage i el transport públic.

Herrera ha explicat també que “els missatges que donem als cartells volen connectar amb les persones, tractant-les com a ciutadans i no com a clients, buscant la reflexió d’aquells problemes que més els preocupen, i aportant solucions”. Els gràfics amb la imatge de dos peixos que es mosseguen la cua, comuna als tres cartells, suposen “la voluntat d’ICV-EUiA de trencar amb aquests grans problemes estructurals, de model equivocat. Les propostes clientelistes de PSOE i PP, lluny d’aportar solucions viables, mantenen el sistema, que el peix continuï mossegant-se la cua”.

1 comentari:

Anònim ha dit...

entiendo lo que quereis decir con el cartel del "mileurismo" con el asunto de la hipoteca pero...

creoq ue desde la izquierda deberíamos tener cuidado con el conceptio del mileurismo porque hay mucha gente que ni siquiera se acerca a esa cifra mágica de los mil euros...