dimecres, 14 de gener de 2009

IMATGES DE JOAN JOSEP NUET I DEL "SPIRIT OF HUMANITY"









12 comentaris:

àngels ha dit...

Pues sí, Joan Josep, no sé si con este barquito llegareis muy lejos... La comparación que me hicistes con las "golondrinas" de Barcelona se queda corta... eran las "golondrinas" de hace 30 años! Por cierto, Ban Ki-moon que ha iniciado un periplo por la paz, ha dicho que no iría a Gaza "a causa del conflicto"... O sea, que no podrás saludarle personalmente. Un petó!

Don Ricardo ha dit...

Qué envidia, don JJ, ya me gustaría a mí estar en su lugar para salir en esas fotos...

Anònim ha dit...

Anim valents!!! El que mésdesitjoés que arribeu a bon port!!

Carles ha dit...

És divertidament simbólic lo de les orenetes (chelidonias). En llatí el bon vent "céfiro" que bufa de l'oest en primavera té el mateix nom: chelidonias. I és la ruta que precisament porteu!
La ninfa Chelidon s'en va riure dels nuvis en certes noces divines a on Hermes (missatger dels deus) l'havia portat invitada, d'acompanyant. Perque callès li va tirar a sobre l'arpa que havia inventat (feta amb una closca de tortuga) i li va deixar enganxada per sempre.
Llàtima de no tenir una bona closca, prou gran per fer de casc pels palestins i per vosaltres i tornar-vos sans i estalvis a casa. Salut i força!

Pilar ha dit...

Hola Joan Josep, soy Pilar de la Peña de radiocable.com. Nos gustaría ponernos en contacto contigo para hacerte una entrevista telefonica. ¿Es posible?

Puedes contestarnos estudio@radiocable.com

Mercè M ha dit...

Hola Joan Josep ha estat molt emocinant sentir la teva veu telefònicament i saber que ja heu iniciat la travessia solidaria i humanitaria. "En som molts més dels que ells volen i diuen",però pocs com valtros!! Esperem pogueu portar a bon port el més aviat possible el vostre ajut.
Salut i una abrçada!!
Mercè M

Bengoetxe ha dit...

Mucho ánimo desde Euskadi, Joan Josep. Por aquí estamos dando altavoz a tu viaje. Gracias por meterte en ese lío y representarnos a todos los que pedimos que la masacre que está provocando Israel se detenga de una vez.

Un fortísimo abrazo.

Anònim ha dit...

Shalam aleicum
Shalom
Paz
¿Tan difícil es?

Desde la tierra de Maimónides y Averroes, desde la tierra de la escuela de traductores de Toledo.

Paz para el Mundo. Paz para Palestina

MiguelRuiz ha dit...

Sabe a poco un sólo barco.

the delaorden's blog news ha dit...

a mi me gustaria mucho enviar los deputados y senadores de Brasil para esta viage....preferiblemente al centro de Gaza y que volviessem por el Iraq y Afganistan....tengo la sintese de lo que ocurre en Gaza aqui :
http://delaorden.wordpress.com/2009/01/11/foto-do-diasomos-lixo/

Isaac ha dit...

Mucha suerte en tu viaje de esperanza!!! Y ánimo por todo lo que puedas ver...

Anònim ha dit...

Vengaaaaa

Prota!

Que eres un prota.

Eso sí; un poco de ejercicio para rebajar esos michelines.